Дата мероприятия:
02.06 - 04.06.2012
Вид спорта: Мультигонка (приключенческая гонка)
Формат: мультигонка
Сайт мероприятия: www.gorganyrace.com
Организатор: gorganyrace.com
Регион мероприятия: Карпаты
Положення
Положення про проведення пригодницьких перегонів “Gorgany Race 2012″.
1. Вступні положення
Пригодницькі перегони “Gorgany Race” (далі – перегони) – некомерційні командні змагання з туризму, які проводяться з метою:
- популяризації здорового способу життя;
- надання спортсменам, мадрівникам та шанувальникам гірського та велотуризму можливості вдосконалити спортивну майстерність;
- екологічної просвіти через залучення до видів активного відпочинку, що не завдають шкоди довкіллю;
- популяризація гірського району Горгани в Україні і за кордоном.
2. Організатори
Громадська ініціатива компанії “Горгани Ком“.
3. Час, місце проведення та формат перегонів
Час проведення перегонів: 2 – 3 червня 2012 року.
Місце: гірський масив Горгани в Українських Карпатах.
Змагання проходитиме у класах:
“ТРЕК” (пішохідна дистанція, орієнтування, техніка гірського туризму / закріплені мотузки)
“ВЕЛО” (велосипедна, пішохідна дистанція, орієнтування, техніка гірського туризму / закріплені мотузки)
4. Програма перегонів
Місцем старту та фінішу перегонів (місцем базування) є наметове містечко, розташоване ____________________ Рожнятівського району Івано-Франківської області. Точне місце розташування буде оголошене згодом.
Командам за контрольний час (30 годин) пропонується подолати маршрут протяжністю близько 90 кілометрів (для класу “ТРЕК”) та близько 130 + 30 кілометрів (для класу “ВЕЛО”), відмічаючись на контрольних пунктах (КП).
Перегони проводяться з урахуванням “Правил проведення пригодницьких перегонів в Україні”, прийнятих Українською Асоціацією організаторів пригодницьких перегонів. Оргкомітет залишає за собою право вносити зміни в це Положення. Додаткові умови оголошуються на офіційному сайті змагань – www.gorganyrace.com.
1 червня 2012 року (п’ятниця)
14:00 – початок роботи базового табору (наметове містечко)
19:30-21:00 – початок реєстрації команд (перевірка спорядження та аптечки);
2 червня 2012 року (субота):
06:00 – вівішується суддівська карта з нанесеними КП.
06:30-08:00 – продовження реєстрації команд (перевірка спорядження та аптечки);
07:55 – нарада капітанів команд (клас “ВЕЛО”) з суддівською колегією;
08:10 – нарада капітанів команд (клас “ТРЕК”) з суддівською колегією;
08:40 – урочисте відкриття “Gorgany Race 2012″;
08:55 – старт перегонів (клас “ВЕЛО”).
09:00 – старт перегонів (клас “ТРЕК”);
3 червня 2011 року (неділя):
15:00 – закінчення контрольного часу;
16:00 – 17:00 підведення підсумків перегонів, оголошення та нагородження переможців перегонів; офіційне закриття змагань.
5. Вимоги до команд
Участь у перегонах (“ТРЕК” і “ВЕЛО”) беруть команди чисельністю від 2 до 4 осіб.
Кожному члену команди на момент початку перегонів має виповнитися 18 років. Особам до 18 років дозволяється брати участь лише у команді разом з одним з батьків.
Для участі в змаганнях кожна команда повинна заповнити та передати на адресу Оргкомітету анкету (взірець додається – див. сторінку “Команди”), мати необхідне спорядження (мінімальний перелік додається) та сплатити організаційний внесок. Розмір організаційного внеску – 80 грн. з особи (при оплаті до 14 травня включно).
Надіслана до Оргкомітету заявка є попередньою згодою всіх учасників команди з умовами перегонів. На місці старту кожний учасник змагання передає Оргкомітету розписку про свою згоду з умовами перегонів, а також пред’являє оригінали:
- документу, що засвідчує дату народження (паспорт або права);
- дійсного страхового полісу (про умови страхування команд буде повідомлено додатково).
Кожен учасник перегонів несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації на перегонах, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.
Додаткові умови (і список необхідного спорядження)
6. Підведення підсумків і нагородження
Переможцем оголошується команда, що найшвидше в повному складі пройде всі КП. У випадку, якщо жодна команда не зможе пройти всі КП, переможцем оголошується команда, яка у повному складі пройшла найбільшу кількість КП за найкоротший час.
Протести капітанів команд щодо підсумків перегонів розглядаються суддівською колегією не пізніше, ніж через годину з моменту завершення контрольного часу.
Команди, що посіли 1-ше, 2-ге та 3-тє місця в кожному з класів, нагороджуються почесними дипломами та цінними призами.
7. Попередні заявки команд та координати Оргкомітету
Попередню заявку команди просимо надіслати електронною поштою на вдресу orggorganyrace.com не пізніше 14 травня 2012 року. Для команд, що надішлють заявку після вказаного терміну, сума реєстраційного внеску збільшується в півтора рази і становитиме 120 грн.
Координати Оргкомітету “Gorgany Race”
“Gorgany.com”, вул. Городоцька 5, м. Львів, Україна
Тел./факс.: + 38 (032) 240 30 14; тел: + 38 (032) 255 00 32;
Голова Оргкомітету: Андрій Бандрівський,
Координатор: Роман Жагаляк
Постановка дистанції: Андрій Бандрівський, Теодор Дулеба, Роман Жагаляк
E-mail: orggorganyrace.com;
Додаткові умови
Додаткові умови проходження дистанції
На дистанції команди повинні подолати пішохідну ділянку протяжністю близько 90 км (для класу “ТРЕК”) та близько 130 (вело) + 30 (пішохідну) кілометрів (для класу “ВЕЛО”), а також виконати ряд технічних завдань, пов’язаних з технікою гірського туризму (задання з закріпленими мотузками).
Частина маршруту перегонів для класу “ТРЕК” проходить по диких горах, без стежок та доріг, і вимагає навичок орієнтування на незнайомій місцевості. Маршрут визначається контрольними пунктами (КП), які команда повинна подолати у повному складі, при цьому підтвердженням служитимуть відмітки суддів та фотографії на КП. У випадку пропуску КП, команда займає місце в рейтингу обов’язково нижче від всіх інших команд, які взяли більшу кількість КП. Розрив учасників команди більше ніж на 10 хв. карається зняттям. Якщо учасники команди не можуть виконати технічне завдання на суддівському КП, нараховується штраф – 4 год. На окремих частинах маршруту може бути встановлено контрольний час.
Вздовж маршруту можуть бути позначені додаткові (Бонусні) КП. Бонусні КП не є обов’язковими, але кожне Бонусне КП матиме ціну 4 години – час, який буде відніматись від загального часу команди при визначенні місця у загальному рейтингу.
Порядок взяття КП – довільний, але логіка руху буде визначатися обмеженим часом роботи суддівських КП.
Спорядження
Для проходження дистанції та технічних етапів необхідне наступне спорядження:
- велосипеди (обов’язково фара і задній ліхтар), рем.набір, велошоломи, один велозамок на команду (для класу “ВЕЛО”),
- карта змагань (одна карта на команду видається на старті), компас,
- ліхтарики і запасні батарейки (на кожного учасника), мед.аптечка, продукти харчування,
- цифровий фотоапарат зі спалахом >3MP та usb шнуром для скачування фотографій на фініші
- один мобільний телефон на команду (рекомендовано “київстар”, все інше в горах не тягне)
- мінімум два комплекти спорядження для проходження технічних етапів (один комплект це – cтрахувальна система, 2 петлі самостраховки, 3 карабіни, спусковий пристрій). Настійливо рекомендуємо мати рукавиці для роботи з мотузками. Спорядження мусить бути у справному стані і від визнаних виробників. Якщо команда не має свого спорядження для проходження тех. етарів – вона допускається до змагання, але за кожний пропущений тех. етап їй буде нарахований штраф. Судді на тех. етапі не будуть мати спорядження.
Рекомендоване спорядження
- гермомішок для фотоапарата/мобільного телефона.
- відповідний одяг (термобілизна, дощовик). Пам’ятайте, що погодні умови в горах можуть бути дуже складні.
- штани (на шляху будуть кущі, ожина, жереп).
- гроші, для самостійного добирання до цивілізації, в разі незапланованого сходу з дистанції. Для прикладу, ви можете опинитись в іншій області, і щоб добратися до базового табору дорогами, вам треба буде проїхати навколо 150 км.
Підведення підсумків
Результат команди визначається за сумою КП, бонусних КП, штрафів та часу проходження усього маршруту. У випадку вимушеного сходження частини учасників команди (мінімальна кількість – 2 чол.), така команда займає місце нижче всіх команд, що фінішували повним складом. У випадку не проходження маршруту в межах контрольного часу, команді зараховується результат останнього КП, яке обслуговувалося суддями.
Можливі технічні етапи
- навісна переправа;
- переправа по паралельних перилах;
- спуск по вертикальних перилах;
- траверс схилу;
- підйом по вертикальних перилах.
Аптечка
Обов’язково:
1. Серцеві (нашатир, валідол). Нашатир при втраті свідомості, валідол при серцевих болях.
2. Знеболюючі (анальгін/німесил)
3. Перекис водню (для промивання глибоких ран)
4. Бинт медичний стерильний
5. Пластир
Рекомендовано:
1. Бинт еластичний
2. Знеболююча мазь (фаст-реліф). Проти болей та спазмів в м’язах.
3. Бактерицидні засоби (йод/зеленка/бальзам).
Оргкомітет залишає за собою право вносити зміни в умови проходження дистанції.
|